Vrijwilligerswerkinoeganda.reismee.nl

Jaaaa, we gaan naar Uganda!

Eindelijk begint alles defenitief te worden!

Nadat ik vorig jaar drie weken in een Oekraïens ziekenhuis heb gewerkt, bleef mijn hart trekken naar de zorg in landen waar armoede heerst. EINDELIJK, na weken twijfelen, heb ik de beslissing kunnen maken om samen met Amy de Jong naar Uganda te gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, voor vier maanden!

DV 3 September hopen we te vertrekken richting Kampala (de hoofdstad van Uganda). Amy gaat drie maanden op een gehandicaptenschool werken en één maand in een crisisopvang 0-5 jaar &ik ga vier maanden in een missieziekenhuis werken. Jullie zullen je misschien afvragen: 'wat is een missieziekenhuis'?Een missieziekenhuis is eenziekenhuis dat betaalbare zorg geeft aan degenen die iets kunnen bijdragen en gratis zorg aan degenen die dit niet kunnen, en dit kan mogelijk gemaakt worden door sponsoring!

Achter de schermen zijn we enorm druk bezig met alle voorbereidingen. Er moet namelijk veel gebeuren voordat we echt naar Uganda kunnen en mogen gaan! Zo hebben we bijvoorbeeld afgelopen week onze vliegtickets geboekt,en gistereneen overeenkomst getekend(van de stichting: Doingoood). Ontzettend leuk en spannend allemaal!

Wilt u/wil jijvia deze weg de komende maanden op de hoogte gehouden worden? Vul dan uw/jouw emailadres aan de rechterkant van deze pagina in.

Groetjes en liefs, Lydia

miranda velthuizen

Hoi Lydia
Mooi van je dat je dit werk weer wil gaan doen. Petje af daarvoor! Ik neem aan dat dat je graag gesponsord wil worden. Op welke rekening kan dat?

Groet
Miranda