Vrijwilligerswerkinoeganda.reismee.nl

De bakmixen komen er (eindelijk) aan!!! :-)

Ha meelevende familieleden, vrienden, kennissen....

Heb je al veel bakmixen verkocht? Komt er binnekort alweer een nieuwe actie? Heb je al veel sponsorgeld opgehaald?

Omdat deze vragen veel worden gesteld, vond ik het tijd voor een blog met de nieuwe ontwikkelingen. Afgelopen week ben ik naar Het Bakhuis in Hardinxveld-Giessendam geweest om de eerste lading, 111 bakmixen, op te gaan halen! Een ontzettend leuk winkeltje :) en zeker de moeite waard om eens langs te gaan! De komende week hoop ik de bestellingen bij u thuis te bezorgen, dus dan kunt u aan de slag om heerlijke cakes ed. gaan bakken!!! En dan te bedenken dat u het ziekenhuis steunt terwijl u ondertussen geniet van uw cake!

En jaaaaa.... er komt een nieuwe & leuke actie aan, maar dat houd ik nog even geheim. Over zo'n 2 weken zal ik het bekend maken!! Houd uw mail en mijn Facebook-pagina goed in de gaten!

Ondertussen krijg ik steeds meer sponsorgeld binnen voor het ziekenhuis maar ook voor mijn verblijf. Mijn dank is zeer groot! Uiteraard is het nog steeds mogelijk om geld te doneren. Ik krijg regelmatig de vraag op welk bankrekeningnummer dit kan, dus bij deze nog een keer mijn gegevens: Lydia den Hartog NL74 RABO 0134171063 o.v.v. uganda sponsoring (ziekenhuis en/of verblijfskosten).

Nog 6 maanden, en dan is het zover!

Groetjes en liefs, Lydia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood