Vrijwilligerswerkinoeganda.reismee.nl

THANKFUL!

Ha allemaal.

Er is altijd een reden om dankbaar voor te zijn.... ook terwijl ik deze blog schrijf vult een gevoel van dankbaarheid mij!

Inmiddels is het alweer anderhalve week geleden dat er bij mij thuis een inloop-party was met sjaals & sokken met de opbrengst voor de hulpverlening in Uganda. Dit heeft bij elkaar een bedrag van 254,- opgebracht!! Geweldig! Heel veel plezier met de sjaals & sokken en hartelijk bedankt

Laughing
. Deze actie was tegelijkertijd ook de laatste actie.

Op dit moment ben ik vooral bezig met administratieve bezigheden wat betreft 'de reis Uganda' en daarnaast ben ik ook druk bezig met het afronden van leerjaar 2 van de HBO-V. Én voordat ik überhaupt naar Uganda mag vertrekken moet ik een aantal Engelstalige opdrachten inleveren op school. Zodat ik goed voorbereid op reis ga! Voorlopig dus genoeg te doen... de tijd vliegt voorbij!

Ook in deze blog wil ik iedereen weer hartelijk bedanken voor ieder z'n meeleven, op welke manier dan ook. Het doet mij goed!

Een vriendelijke groet, Lydia

Ps. Mijn vriendin / medereisgenoot gaat binnekort een sponsorloop houden: voor meer informatie --> http://amy-naar-uganda.reismee.nl/

Pps. Mijn reis én/of het ziekenhuis sponsoren is nog steeds mogelijk: Lydia den Hartog NL74 RABO 0134171063 o.v.v. uganda sponsoring (ziekenhuis en/of verblijfskosten).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood