Vrijwilligerswerkinoeganda.reismee.nl

Aftellen...

Beste familie, vrienden, kennissen en collega's,

Het is een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen maar bij deze weer een korte update!

Over 3 weken is het dan echt zo ver; Amy en ikhopen op DV
donderdag 3 september om 12.45u de lucht in te gaan richting Kampala (Uganda). We hebben er heel veel zin in... én ik kan niet wachten om aan de slag te gaan als verpleegkundige-in-spé in het ziekenhuis.

De laatste voorbereidingen worden getroffen: Alle nodige inentingen heb ik gehad en inmiddels ben ik begonnen met malariapillen slikken om zo mezelf te beschermen tegen malaria. Verder worden de laatste inkopen gedaan, de koffers langzaamaan ingepakt én probeer ik hier en daar nog een bakkie te doen! :-).

Ook wil ik via deze weg nogmaals iedereen bedanken diemij financieel gesteund hebben!

Het is nog steeds mogelijk om het ziekenhuis en/of mijn reis te sponsoren. Dit kunt u doen door eenvrijwillgie bijdrageover te maken naar: Lydia den Hartog NL74RABO0134171063 tnv Uganda ziekenhuis/reis sponsoring.

Lieve groetjes, Lydia

Ps. net voordat ik vertrek maak ik het totale sponsorbedrag bekend!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood