Vrijwilligerswerkinoeganda.reismee.nl

Birthday in Uganda

Lieve famile, vrienden en collega's,

Wat een ontzettende leuke verassing was dat vanochtend. Zo ontzettend veel kaartjes, berichtjes en cadeautjes... en dat terwijl ik helemaal van niets wist. Via deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve hartelijke berichtjes en felicitaties. Het voelt apart om op mijn verjaardag hier in Uganda te zijn, ver weg van jullie!

Gister hebben we gezellig wat met elkaar (huisgenootjes en vrienden)gedronken om 'twaalf uur te vieren'& vandaag was een hele gezellige dag met de meiden van 't huis. Gezellig met elkaar taart gegeten, onze gezichten en handen laten verwennen in een salon en daarna wezen uiteten met Nico, Inge, Samm, Ammi en Lisanne. En nu duik ik heerlijk m'n bedje in ;-)

Welterusten en lieve groetjes vanuit Uganda, Lydia

De Waarden

Lieve Lydia,
van harte gefeliciteerd met je TWINTIGSTE verjaardag! Je hebt een mooie verjaardag gehad in Uganda, ook al was het vast vreemd zonder al je lieve familie.
Meis, heel veel succes met het mooie werk wat je doet en van harte Gods zegen! xxxx

Jos Kox

Gefeliciteerd Lydia, met je verjaardag. Fijn te lezen dat alles goed gaat. Geniet ervan.
Groeten,
Jos

Fam. van Gent

Ha Lydia, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wel een beetje laat natuurlijk, maar we lezen je verhaal en zien de foto's. Bijzonder hoor, je verjaardag zo ver weg. een hartelijke groet en Gods zegen in je nieuwe levensjaar. En Zijn bewaring elke dag!

Fam p margraf

Ha Lydia ,
Alsnog van harte gefeliciteerd hoor.
Zo te lezen heb je ook daar een leuke verjaardag gehad.
Vreemd he? Geen familie, maar toch heel veel vrienden.
Fijn dat je nog zo geniet van al je werkzaamheden.
Wij wensen je nog een fijne en goede tijd en bovenal Gods nabijheid toe.
Groetjes hoor

Janet Bogert

Hoi Lydia,

Even wennen zonder je ouders,go for it girl,the last 2 months.
Ik geniet van je verhalen,ga snel es fotos kijken,bij je ouders.
xxx Janet

pa

Wat een mooie momenten heb je ondanks de rustige dagen. En dat het ook steeds goed mag gaan met de baby's. Heel bijzonder dat er nu ook een Lydia in Kampala woont. En was er ook al een Maurice, of? Wat
een ervaringen, en wij weten nu waar het allemaal gebeurt. We praten er nog dagelijks over.

grt pa

Doingoood